Innovative Communication Campaigns

Categorie deschisa campaniilor care aduc in prim-plan tactici creative, noi canale si abordari inedite in comunicarea companiilor, cum ar fi: Brand Journalism, Serii Video, Inteligenta Artificiala, Evenimente Online, Podcast,  Strategie SEO , Social Commerce, User-Generated Content, Viral etc. Pot fi inscrise deopotriva proiecte punctuale si proiecte inca in derulare, atat timp cat pot dovedi rezultate partiale.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Castigatori:

  • Bronze Award: ExpoZitia – Pepsi
  • Silver Award: Allout FactZ – Samsung Romania
  • Gold Award: Reconstruim Bucurestiul in Minecraft – UTCB – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti

Nominalizati:

  • #WeAreHalf – Asociatia Solidaritate si Egalitate
  • 25 de ani de incredere – FAN Courier
  • Allout FactZ – Samsung Romania
  • Ambrosia Fly Away – Vola.ro
  • Betano Casino Backstage
  • Care-i treaba cu prostata? – Janssen
  • Cum Vorbim despre Liniste – NN Romania & Start-up.ro
  • Drumul Apei – Traseul turistic gratuit dedicat povestilor apei – Compania de Apa Sibiu – ACS
  • Eroine – RNA MGMT
  • ExpoZitia – Pepsi
  • Forest of Immortal Stories/Padurea cu Povesti Nemuritoare – Fundatia Conservation Carpathia si Primaria Comunei Nucsoara
  • Gestoteca pentru siguranta online – Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
  • Intoarce timp pentru Pamant – CEZ Romania
  • Join the Flip Side. Switch to Freedom – Samsung Romania
  • Life. For Everyday Situations – Beko
  • Light Up Your Christmas – Samsung Romania
  • Metrul „Crestem Citind” – Carturesti & Synevo
  • NECUNOSCUTELE – Ringier Romania
  • OLX, partener neoficial „Insula Iubirii”
  • Podcast ,,Pe Drept Cuvant” cu Florentin Tuca – Tuca Zbarcea & Asociatii
  • Punem performanta pe primul loc. Motivati de rezultate, ajungem departe! – SIGNAL IDUNA
  • Reconstruim Bucurestiul in Minecraft – UTCB – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti
  • Rezolutii in pasi de dans – AVON Romania
  • Romania Unfolds – Veolia Romania
  • SaveWater. Every Drop of Water Counts – BEKO
  • Share Your Power – Samsung Romania
  • T.R.A.I. – Storia
  • The Captive Radio / Radioul Captiv – ANAIS x KISS FM & MAGIC FM
  • World Travel Hackers – Kiwi.com
  • Hosting by Host-Age.ro