Creative Idea of the Year

Categorie rezervata ideilor creative, memorabile si cu impact din spatele unor campanii ori proiecte de comunicare si PR. Sunt asteptate concepte care au iesit in evidenta prin originalitate, eficacitate, ingeniozitate si care au setat noi standarde in creativitate in comunicarea brandurilor/companiilor cu publicurile interesate.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati:

  • #CurajulNUareGEN – Asociatia GO-AHEAD
  • #WeAreHalf – Asociatia Solidaritate si Egalitate
  • 25 de ani de incredere – FAN Courier
  • Ambrosia Fly Away – Vola.ro
  • Beneficii de poveste, nu povesti! – Up Romania
  • Carucioarele Diversitatii – Kaufland Romania
  • Ce ai putea cumpara in loc de un pachet de tigari? – Nikba Creative Studio
  • Ciorba PETscareasca – Electrolux Romania
  • Construim Caractere – UTCB
  • Etichetari gresite – AQUA Carpatica Flavours
  • Gold for hope – MedLife Romania
  • Illiterate Ads – Pepco
  • IntreBARZA Zilei – Copiii spun cu Virgil Iantu
  • Join the Flip Side. Switch to Freedom – Samsung Romania
  • Kaufland Dance Talk – Kaufland & ANSR (Asociatia Nationala a Surzilor din Romania)
  • Meniul Zilei de Maine – KFC
  • NECUNOSCUTELE – Ringier Romania
  • Nu lasam pe nimeni in urma – Autism Voice
  • Pielea ta e un poem – Doppelherz Romania
  • Reguli de inteligenta finaciara – BCR & Copiii Spun cu Virgil Iantu
  • Siguranta prin ochii copiilor nostri – Michelin Romania
  • Slomo La Volan – Bergenbier
  • SuperOitele intreaba, copiii raspund – Profi & Copiii Spun cu Virgil Iantu
  • Superputerea ta – Organizatia Internationala a Muncii
  • The Captive Radio / Radioul Captiv – ANAIS x KISS FM & MAGIC FM
  • Hosting by Host-Age.ro