28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Communication Leader of the Year

Premiul va fi acordat profesionistului dintr-o companie, care intruneste cele mai multe voturi din partea juriului format din specialisti si manageri din agentii. Propunerile spre nominalizare vor fi facute de organizatorul competitiei.

Anul acesta propunerile sunt sustinute de studiul realizat de compania de cercetare iSense Solutions, care a intervievat 600 persoane din mediul urban, in perioada 23-29 ianuarie, pentru a identifica brandurile care exceleaza in comunicare, conform opiniei publicului.

Nominalizarile pentru aceasta categorie au fost selectate din companiile evaluate de iSense Solutions, tinand cont de reputatia si experienta profesionistilor, implicarea lor in diverse activitati ale companiilor, participarea la evenimente interne si externe, aparitii in presa, etica profesionala etc.

  • Gold Award: Valentina Vesler (Communication & PR Director, Aqua Carpatica)

Parte din Board-ul Vodafone Romania, Alexandra Olaru coordoneaza departamentul care reuneste ariile juridic, protectia datelor, conformitate, reglementare, public affairs, comunicare corporate si corporate security. Rolul sau este de a contribui la dezvoltarea companiei intr-un context de transformare digitala si de a sustine proiecte care promoveaza inovatia si impactul pozitiv in societate.
Alexandra are o experienta de peste 25 de ani in coordonarea activitatilor de public affairs, resurse umane si comunicare, dobandita ca membru al echipelor executive in companii internationale, precum McDonald’s Romania, Unilever South Central Europe si Nestlé Romania, acoperind, astfel, industrii diverse, precum si ca presedinte al International Advertising Association (IAA).

De asemenea, este membru fondator al Scolii IAA si contribuie la proiectele Fundatiei Vodafone. Absolventa a Facultatii de Relatii Economice Internationale din ASE Bucuresti (1996), considera ca adaptabilitatea, ascultarea si capacitatea de a intelege nevoile societatii sunt esentiale in leadership si comunicare. Crede in puterea investitiilor strategice si in dezvoltarea comunitatilor prin actiuni sustenabile.


Alice Nichita Corporate Affairs & Sustainability Director, Coca-Cola HBC

Alice Nichita gestioneaza din 2020 strategia de comunicare si relatiile guvernamentale ale companiei Coca-Cola HBC Romania. S-a alaturat echipei in 2015, dupa peste 8 ani de experienta in consultanta in public affairs, comunicare si responsabilitate sociala corporativa. Coordoneaza relatia cu autoritatile si partenerii externi, fiind implicata in proiecte strategice legate de gestionarea deseurilor de ambalaje, fiscalitate si legislatie comerciala.

Este presedinte al ANBR, vicepresedinte APEMIN si membru in Consiliul Director al Federatiei Concordia, avand un rol activ in implementarea Sistemului de Garantie-Returnare din Romania. A absolvit SNSPA si are un master in Resurse Umane si Comunicare la Universitatea din Bucuresti. Prin activitatea sa, contribuie la reprezentarea industriei si promovarea unor politici responsabile.


Ana Trif Head of PR, Carrefour Romania

Cu peste 16 ani de experienta in industria marcom, Ana Trif a coordonat campanii de comunicare integrate in domenii dinamice si a construit echipe solide, specializate in PR si comunicare. In prezent, ocupa pozitia de Head of Comunicare Externa si PR la Carrefour Romania.

Are o expertiza extinsa in comunicare, relatii publice si strategie de brand, acumulata atat in agentii de PR, cat si in companii internationale. De-a lungul timpului, a gestionat strategii de comunicare si marketing in industrii diverse, de la tehnologie si sectorul financiar, pana la auto, fashion, FMCG si retail, colaborand atat cu branduri B2C, cat si cu stakeholderi corporate.

A lucrat in agentii de top precum Golin si GMP PR, unde a dezvoltat campanii premiate la nivel international. Totodata, si-a demonstrat abilitatile antreprenoriale ca co-fondator si Marketing & Product Manager al start-up-ului Miluu, unde a gestionat provocarile specifice unui business in crestere.

Ana considera ca un profesionist in comunicare trebuie sa fie autentic si sa creeze un impact pozitiv in comunitatea sa. Crede in dezvoltarea oamenilor si impartaseste constant din experienta sa, formand noi generatii de specialisti in domeniu.


Ana-Maria Nicolae Head of Integrated Communication, Avon Romania & Moldova

Ana-Maria Nicolae joaca un rol esential in dezvoltarea si implementarea strategiilor de comunicare ale AVON, contribuind activ la consolidarea imaginii brandului pe piata din Romania si Moldova. Cu o abordare strategica si creativa, este implicata in derularea unor campanii de informare cu impact major in societate, abordand teme relevante si sprijinind initiative menite sa aduca schimbari pozitive in comunitate.

Prin viziunea sa, AVON a lansat campanii apreciate de public, care au rezonat cu nevoile consumatorilor si au intarit legatura emotionala dintre brand si comunitatea sa. Comunicarea autentica si capacitatea de a integra storytelling-ul in mesajele transmise sunt printre punctele sale forte, reusind sa creeze strategii care inspira si educa.

Cu o viziune moderna si un angajament puternic fata de valorile AVON, continua sa contribuie la dezvoltarea unor proiecte cu impact real in societate, aducand comunicarea de brand mai aproape de oameni.


Anca Ungureanu Head of Identity & Communication, UniCredit Bank Romania

Anca Ungureanu este o profesionista cu peste 20 de ani de experienta in marketing si comunicare, avand un rol esential in definirea identitatii de brand a UniCredit Bank si in sustinerea sectorului cultural si creativ din Romania. Pasionata de arta, estetica si design, a fost implicata in numeroase proiecte de responsabilitate sociala si parteneriate strategice cu industria creativa.

De-a lungul carierei, Anca a coordonat initiative de comunicare menite sa consolideze reputatia bancii si sa creeze un impact pozitiv in comunitate. A absolvit un EMBA la Berlin School of Creative Leadership si detine certificarea Certified Sustainability Practitioner prin Institute of Environmental Management & Assessment (IEMA).

Anca considera ca succesul se masoara prin impactul pe care il ai asupra oamenilor si comunitatii, iar creativitatea joaca un rol crucial in viata companiilor. Crede ca arta si cultura sunt esentiale pentru educatie si pentru promovarea Romaniei pe plan international.

Recunoscuta pentru curajul de a explora noi oportunitati, abordarea directa si spiritul inovator, Anca este o persoana activa, creativa si ambitioasa, dedicata dezvoltarii continue atat pe plan profesional, cat si personal.


Cristian Nevzoreanu Communication, CSR & Public Affairs General Manager, Groupe Renault

Cristian Nevzoreanu si-a inceput cariera in 2000 la Renault Franta, unde a fost manager de proiecte in inginerie, marketing si comercial. In 2007, a devenit director Public Affairs la Renault Technologie Roumanie, iar ulterior a coordonat activitatile Grupului Renault in Romania. Din martie 2021, a preluat rolul de Director Executiv Comunicare si Responsabilitate Sociala, iar din decembrie 2022 conduce Directia de Afaceri Publice si Comunicare a Renault Group Romania.

Absolvent al Universitatii Politehnice Bucuresti, Facultatea de Inginerie Aerospatiala, detine un master in Tehnici Aeronautice si Spatiale la Sup’Aero, Toulouse. A urmat specializari in management si inovatie la institutii de prestigiu din Paris si Harvard Business School. Cu o cariera solida in comunicare si afaceri publice, a contribuit la dezvoltarea imaginii si strategiilor Renault Group in Romania.


Dana Dobrescu Corporate & Government Affairs, Mondelēz Romania

Dana Dobrescu coordoneaza strategia de comunicare corporativa si activitatile de public affairs la Mondelez Romania, gestionand initiativele de comunicare si sustenabilitate ale companiei. Cu o experienta vasta in relatii publice si comunicare strategica, si-a construit cariera in companii de renume, avand un rol important in conturarea reputatiei unor branduri de top.

Absolventa a Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii Bucuresti, si-a inceput parcursul profesional in presa. Ulterior, a facut tranzitia catre relatii publice, lucrand in agentii si companii multinationale.

Inainte de a se alatura echipei Mondelez, a coordonat activitatea de comunicare la Unilever, gestionand strategia de relatii cu media pentru Europa Centrala si oferind consultanta PR interna pentru cele 20 de branduri ale companiei.

Pe langa responsabilitatile sale profesionale, Dana este activa in conferinte si evenimente de profil, abordand teme precum sustenabilitatea, viitorul industriei alimentare si implicarea companiilor in responsabilitatea sociala.


Elena Goti Communications Director, McDonald’s Romania

Elena Goti este Manager de Comunicare la Premier Restaurants Romania, operatorul francizei McDonald’s in tara. In acest rol, ea coordoneaza strategiile de comunicare interna si externa, concentrandu-se pe initiative de sustenabilitate si responsabilitate sociala.

Inainte de a se alatura echipei Premier Restaurants Romania, Elena a acumulat experienta in domeniul comunicarii si relatiilor publice, lucrand pentru UPC si Grafitti PR. Implicarea sa in proiecte de anvergura sugereaza o cariera dedicata promovarii eficiente a brandurilor si implementarii de campanii de impact.

Prin dedicarea sa si abordarea proactiva, Elena Goti contribuie semnificativ la consolidarea imaginii McDonald’s in Romania, promovand valori precum sustenabilitatea si responsabilitatea sociala.


Ionut Stanimir Director of Marketing & Communication, BCR

Cu o experienta de peste 20 de ani in comunicare, afaceri publice si planificare strategica, Ionut Stanimir si-a construit cariera in domeniul financiar, fiind implicat in dezvoltarea unor programe de educatie financiara, accelerare pentru startup-uri si initiative tehnologice cu impact national.

A activat atat la nivel local, cat si international, avand un rol cheie in comunicarea corporativa la Erste Group in Viena, dupa ce a acumulat experienta in consultanta de comunicare si planificare strategica in tara. Crede in rolul tehnologiei si al inovatiei in educatie si antreprenoriat, fiind co-fondator al BCR InnovX si unul dintre initiatorii Romania Tech Nation.

Sustinator al educatiei financiare, s-a implicat in programul Scoala de Bani si Scoala de Business BCR, programe care au contribuit semnificativ la cresterea nivelului de cunostinte financiare in randul romanilor. De asemenea, este membru al programului Aspen Young Leaders si a fost colaborator al think tank-ului Club Romania.

A absolvit Stiinte Politice si Sociologie la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA) si a fost bursier Erasmus la Universitatea din Perugia, Italia. Prin experienta sa extinsa si proiectele in care este implicat, continua sa contribuie la modernizarea ecosistemului financiar si antreprenorial din Romania, sprijinind educatia, inovatia si dezvoltarea tehnologica.


Irina Manuela Butnaru Head of Corporate Communications, PENNY Romania

Cu peste aproape 15 ani de experienta in comunicare de brand, marketing si relatii publice, Irina Butnaru coordoneaza strategiile de comunicare interna si externa, gestionand proiecte de responsabilitate sociala care contribuie la dezvoltarea comunitatii si la consolidarea reputatiei brandului PENNY in Romania.

A parcurs mai multe roluri in echipa PENNY, fiind implicata in dezvoltarea campaniilor de comunicare corporate si CSR si promovand o cultura organizationala bazata pe implicare si responsabilitate. Crede in puterea voluntariatului si incurajeaza echipele sa se implice activ in actiuni cu impact pozitiv.

Este absolventa a Facultatii de Comert din ASE Bucuresti, are un master in economie la University of Applied Sciences din Berlin si o diploma in Relatii Publice de la Chartered Institute of Public Relations din Londra. Pasionata de noile tehnologii si impactul acestora asupra comunicarii si psihologiei umane, considera ca succesul profesional vine din curaj, perseverenta si deschidere catre inovatie. Crede ca viitorul comunicarii se bazeaza pe emotie si autenticitate si este dedicata formarii unor echipe capabile sa creeze campanii relevante si eficiente.


Laura Petrehus Director Adj. Comunicare & Public Relations, Banca Transilvania

Laura Petrehus are o cariera de peste 20 de ani la Banca Transilvania, unde este implicata in coordonarea comunicarii corporative, a relatiilor cu mass-media, pe partea de branding, in comunicarea de criza si in crearea de continut, storytelling si strategii de comunicare. A fost implicata in mai multe proiecte de integrare importante (Volksbank, Bancpost, Idea:Bank, Victoriabank etc), cele mai recente exemple fiind OTP Bank Romania in Banca Transilvania si BCR Chisinau in Victoriabank.

Pe langa activitatea din BT, a preluat si rolul de Communication Director la EMBA University of Hull, iar la finalul anului 2024, a  fost consultant in PR si comunicare exerna, in New York, pentru echipa Misiunii Permanente a Romaniei la ONU. In 2023, a fost desemnata PR Professional of the Yearla Romanian PR Award.

Este dublu licentiata, una dintre specializari fiind Jurnalismul, si detine un doctorat in Stiintele Comunicarii la Universitatea din Bucuresti, cu o teza despre comunicarea de criza. Printre domeniile sale de interes se numara diplomatia, relatiile internationale si designul. 


Livia Fericean Corporate Communication & Public Affairs Lead, Raiffeisen Bank Romania

Cu peste 18 ani de experienta in comunicare corporativa si public affairs, Livia Fericean si-a construit cariera in industrii puternice, de la tehnologie, energie si farmaceutica, pana la FMCG si sectorul bancar. Din 2023, face parte din echipa Raiffeisen Bank Romania, unde coordoneaza comunicarea externa, interna si public affairs in cadrul departamentului de Marketing, Comunicare si Customer Experience.

A ocupat posturi cheie in companii recunoscute precum OMV Petrom, Farmaciile Dona, Samsung, Coca-Cola HBC sau Ogilvy. In fiecare dintre aceste roluri, a dezvoltat campanii de comunicare externa, proiecte de responsabilitate sociala si strategii de relatii publice, contribuind la consolidarea reputatiei brandurilor pentru care a lucrat.

Livia este un promotor al campaniilor inovatoare, care combina creativitatea cu un impact real in societate, si dezvolta proiecte menite sa apropie brandurile de comunitate si sa genereze experiente relevante pentru public.


Loredana Samoila PR Manager, Kaufland Romania

Cu o experienta de peste 15 ani in comunicare si relatii publice, Loredana Samoila, in calitate de PR Manager la Kaufland Romania, promoveaza sustenabilitatea si proiectele de CSR ale companiei. De-a lungul carierei, si-a dezvoltat expertiza in comunicare de criza, branding, media relations si comunicare interna.

Doctor in Stiintele Comunicarii la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii din cadrul Universitatii din Bucuresti si absolventa de licenta si master la Facultatea de Litere, considera ca PR-ul autentic si eficient trebuie sa fie strans legat de sustenabilitate si responsabilitatea sociala.

Detine certificari de la Chartered Institute of Public Relations si University of Cambridge Institute for Sustainability Leadership in Business Sustainability Management. A fost asistent universitar la Facultatea de Litere a Universitatii din Bucuresti si continua sa colaboreze in calitate de invitat la cursul de Responsabilitate Sociala Corporativa si Corporate Affairs.


Luiza Domnisoru Head of Communication, Revolut, CEE Region

Cu o cariera de peste 25 de ani in comunicare si relatii publice, Luiza Domnisoru a activat atat in presa, cat si in PR, consolidandu-si expertiza in companii de renume din domenii variate. In prezent, coordoneaza strategia de comunicare pentru Revolut in Europa Centrala si de Est, gestionand o echipa internationala si dezvoltand strategii inovatoare pentru o industrie in continua schimbare.

Parcursul sau profesional a inceput in jurnalism, la Mediafax si Curentul, inainte de a face trecerea catre comunicare institutionala in TVR. A ocupat roluri cheie la Renault, RCS & RDS, Rogalski Damaschin PR si alte companii importante, unde a fost implicata in rebrandinguri, lansari de produse, strategii de comunicare corporate si managementul crizei.

Adaptabilitatea si dorinta de a invata continuu au fost esentiale in dezvoltarea sa profesionala. Luiza considera ca un bun comunicator trebuie sa fie un excelent ascultator, capabil sa inteleaga dinamica industriei si sa transforme datele si insight-urile in strategii eficiente.

In afara carierei, este cadru didactic asociat la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, precum si doctorand in comunicare. Este pasionata de educatie, cultura si tehnologie, fiind mereu deschisa catre provocari noi care ii permit sa contribuie activ la evolutia domeniului comunicarii.


Maria Mihai Head of Corporate Communication & CSR, Lidl Romania

Din mai 2023, Maria Mihai coordoneaza strategiile de comunicare si sustenabilitate ale Lidl Romania, gestionand atat programele interne, cat si cele externe.

Activeaza in domeniul comunicarii din 2008 si s-a alaturat echipei Lidl Romania in 2014, ca Specialist PR in departamentul de Comunicare si CSR. Ulterior, si-a consolidat experienta devenind Manager Comunicare Externa si Social Media. Ariile sale de expertiza includ strategii de comunicare corporativa, sustenabilitate, comunicare de criza, relatii cu media, comunicare interna si social media.

A coordonat campanii importante de constientizare a risipei alimentare, dezvoltand initiative care incurajeaza consumul responsabil ori campanii pentru sustinerea producatorilor locali, dar si proiecte de educatie alaturi de Teach for Romania si proiecte in sanatate, precum strangerea de fonduri de 1,2 milioane de euro pentru maternitatea Polizu, alaturi de Salvati Copiii.

Prin viziune strategica si actiuni concrete, Maria transforma valorile companiei in angajamente reale, consolidand increderea si responsabilitatea in fata publicului si a mediului de afaceri.


Mircea Tomescu Vice President Marketing, eMAG

Cu peste 25 de ani de experienta in comunicare strategica si management, Mircea Tomescu coordoneaza strategia si executia de brand si marketing pentru eMAG in Romania, Ungaria si Bulgaria. Din aceasta pozitie, lucreaza cu echipele integrate din cele trei tari pentru a scala si adapta programele de succes dezvoltate de eMAG in Romania, contribuind la urmatoarea etapa a evolutiei companiei.

Inainte de a se alatura eMAG, a avut un impact semnificativ asupra unor branduri de top locale si internationale din retail, petrol, FMCG, tehnologie si sectorul bancar. Intre 2018 si 2023, a fost director de brand si comunicare la Carrefour Romania, unde a redefinit strategia de brand si a construit o echipa solida. Anterior, a ocupat aceeasi functie la BRD Société Générale, unde a adus o noua viziune asupra comunicarii. A facut parte din primele generatii de antreprenori in comunicare din Romania si a condus timp de mai multi ani agentia de PR Graffiti (GRF+) ca managing director.

Mircea Tomescu considera ca eMAG este un brand romanesc puternic, care redefineste retailul modern prin inovatie si agilitate. Crede in construirea de solutii reale pentru oameni si in conectarea echipelor pentru a excela in anii urmatori, avand convingerea ca viitorul retailului sta in adaptabilitate si evolutie constanta.


Silvia Jalea Corporate Communication Director, ING Romania

Cu peste 15 ani de experienta in comunicare si relatii publice, Silvia Jalea coordoneaza initiativele de comunicare corporate interne si externe la ING Bank Romania. De-a lungul carierei, a gestionat campanii de comunicare de brand si produs, a dezvoltat si implementat programe de comunicare interna si CSR, a coordonat situatii de criza si strategii de stakeholder engagement.

Inainte de a se alatura echipei ING, a lucrat in agentii de PR de top, precum Premium Communication si GMP PR, avand astfel o perspectiva completa asupra industriei, atat din interiorul companiilor, cat si din zona consultantei. Recunoasterea nationala si internationala a campaniilor la care a lucrat este valoroasa, insa pentru Silvia succesul este masurat prin impactul real asupra publicului tinta.

Dincolo de cariera, este pasionata de muzica si sustine practicile sustenabile, fiind adepta reciclarii. Prin abordarea sa strategica si orientata spre rezultate, contribuie la consolidarea culturii organizationale si a imaginii ING, promovand un dialog constant cu angajatii si presa.


Simona Panait Head of Marketing, Samsung Romania & Bulgaria

Cu peste 20 ani de experienta in marcom, Simona Panait coordoneaza strategia de marketing, comunicare si digital pentru Samsung Electronics Romania si Bulgaria. Inainte, a detinut pozitia de Operations Marketing Manager pentru Romania si Moldova in cadrul Coca-Cola Company si a fost Global Marketing Manager la Ilko Coffee International, o asociere intre Coca-Cola Company si illy Caffe.

In 2016, Simona s-a alaturat Samsung Electronics Romania ca Marketing Manager pentru Europa de Sud-Est, coordonand strategia de marketing si comunicare a companiei in regiune, inclusiv lansarile de produse si campaniile de brand. A urmat studii la Academia de Studii Economice Bucuresti, iar in 2023 a obtinut certificarea Samsung Electronics Global Leaders Course in parteneriat cu London Business School.

Pasionata de mentorat si coaching, investeste in formarea echipelor si sustine dezvoltarea viitorilor lideri. Crede ca succesul vine din curaj, perseverenta si capacitatea de a invata continuu. In afara carierei, iubeste calatoriile, scufundarile si drumetiile montane, care o inspira sa se autodepaseasca si sa gaseasca mereu perspective noi.


Valentina Vesler Communication & PR Director, Aqua Carpatica

Valentina Vesler si-a construit o cariera de succes de peste 20 de ani in comunicare si relatii publice in cadrul Valvis Holding. Si-a inceput parcursul profesional in aceeasi companie imediat dupa absolvirea Facultatii de Litere a Universitatii din Bucuresti, ceea ce i-a oferit oportunitatea de a intelege in detaliu fiecare departament si proces al organizatiei.

De-a lungul carierei, Valentina a demonstrat pasiunea pentru creativitate si inovatie, coordonand campanii de impact pentru branduri precum AQUA Carpatica si Domeniile Samburesti si a contribuit la succesul unor campanii premiate la nivel local si international. Implicarea sa in proiecte locale si nationale este remarcabila, fiind o sustinatoare activa a unor initiative culturale importante din Romania.

Intr-un interviu recent, Valentina a evidentiat importanta unei comunicari eficiente pentru consolidarea brandurilor, oferind ca exemplu campania „Aqua Carpatica Flavours-Etichetari Gresite”, care a schimbat perceptia asupra brandului si a generat discutii la nivel legislativ in domeniul marketingului.

Pe langa activitatea sa profesionala, Valentina urmeaza un doctorat in Studii Culturale la Universitatea din Bucuresti. Considera ca zestrea culturala transmisa prin arta, muzica si literatura este esentiala si isi asuma responsabilitatea de a contribui la imbogatirea acesteia.


Veronica Dogaru Corporate Communications & CSR Director, Orange

Cu o cariera de peste 25 de ani in echipa Orange Romania, Veronica Dogaru este Corporate Communications & CSR Director, coordonand strategiile de relatii publice, comunicare interna si responsabilitate sociala corporativa. S-a alaturat companiei in 1998, iar din 2012 a ocupat rolul de Corporate Communications Manager, fiind implicata in lansari de produse, initiative sociale si proiecte strategice care contribuie la dezvoltarea sustenabila a companiei si comunitatii.

Este absolventa a Facultatii de Litere din cadrul Universitatii din Bucuresti si detine un master francofon in Comunicare la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala, precum si o diploma in PR de la Chartered Institute of Public Relations. Din 2015, face parte din Consiliul de Administratie al Fundatiei Orange, contribuind la proiecte ce promoveaza educatia, incluziunea digitala si utilizarea responsabila a tehnologiei.
Crede in puterea comunicarii de a genera schimbare si in importanta parteneriatelor strategice pentru un viitor sustenabil. Prin viziunea si experienta sa, contribuie la consolidarea pozitiei Orange Romania ca un brand responsabil si implicat in dezvoltarea comunitatilor.

Parteneri 2025