Categoria primeste proiecte si campanii care au excelat in utilizarea creativa a elementelor narative pentru a construi si intari identitatea unui brand si care s-au conectat eficient cu publicul tinta, transmitand valorile si misiunea brandului intr-un mod memorabil si inspirational.
Campaniile pot include diverse mijloace de comunicare, cum ar fi publicitatea, social media, evenimente, PR, content marketing, si alte canale de comunicare. Se pune accent pe originalitatea si autenticitatea continutului, capacitatea de a genera reactii pozitive din partea publicului si cresterea recunoasterii brandului.
Criterii de evaluare
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
- Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.
- Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.
- Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
- Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.
Castigatori:
- Bronze Award: Romania Unfolds – Veolia Romania
- Silver Award: Acasa merita ce-i mai bun – Sofiaman
- Gold Award: Etichetari gresite – AQUA Carpatica Flavours
- Gold Award: The Captive Radio / Radioul Captiv – ANAIS x KISS FM & MAGIC FM
Nominalizati:
- #OctaviaDanceChallenge – Skoda Romania
- #PovestiDinAdministratie – Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene
- #TechforGood: Fondul viata pentru nou-nascuti/Salvamont conteaza pe Vodafone – VODAFONE & FUNDATIA VODAFONE
- 15 Years of Technology w/ Smarts and Hearts – Qubiz
- 25 de ani de incredere – FAN Courier
- 30 de ani de excelenta in domeniul HVAC – Trust Expert
- Acasa merita ce-i mai bun – Sofiaman
- Armonia In Bucate – ZIZIN
- Betano Casino Backstage
- blackroom.ro
- Calatoreste virtual pe Via Transilvanica cu ajutorul Google Street View – Google Romania
- Ciorba PETscareasca – Electrolux Romania
- ColinDar – Kaufland Romania & Moldova
- Daruieste incredere cu fiecare cadou – AVON Romania
- Declaratii Nevinovate – Lay’s
- Din CEZ motive, energia vine de la oameni – CEZ Romania
- EMOTII REALE – BioSil
- Energia lui Impreuna – E.ON Energie Romania
- Etichetari gresite – AQUA Carpatica Flavours
- Fii plin de energie la picnic – Bonduelle
- Gazde sau musafiri? – Carrefour Romania
- Hai Acasa – Vola.ro
- Ho-Ho-Ho, Let’s Go: A Christmas Carol Fueled by MOL Romania
- Meniul Zilei de Maine – KFC
- More Than a Hustle – glo Romania x Black Rhino Radio
- Oaspeti la noi acasa – Antibiotice
- Pampers Preemies – Thank you, doctor! – Pampers
- Pielea ta e un poem – Doppelherz Romania
- Revista FIVE TO GO – 5 to go
- Romania Unfolds – Veolia Romania
- Skin is the limit. NIVEA is for skin – NIVEA
- Slomo La Volan – Bergenbier
- Spot card pentru copii – Pixtoon Animation Studio
- Superprietenii te premiaza – Bergenbier
- The Captive Radio / Radioul Captiv – ANAIS x KISS FM & MAGIC FM
- Traieste fiecare kilometru – Skoda Romania
- Tu cu cine alergi? – Raiffeisen Bank & Run in Bucharest
- VILLA MALDIVE – Garanti BBVA Romania
- World Travel Hackers – Kiwi.com