28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Visual Communication Campaign

Categoria premiaza campaniile care au utilizat in mod creativ si inovator elemente vizuale (foto, video, reels, stories, augmented reality etc.) pentru a transmite un mesaj brandului si a capta atentia publicului. Campaniile trebuie sa demonstreze cum aceste elemente vizuale au fost integrate intr-o strategie de comunicare coerenta, contribuind la cresterea impactului si a interactiunii cu audienta. Se pune accent pe originalitate, estetica si eficienta in transmiterea mesajului brandului.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii

Castigatori

  • Gold Award: Salt pink. Si pentru barbati – Salt Bank
  • Silver Award: Camera cea mai mica – Organizatia Salvati Copiii
  • Silver Award: ORA LIPSA – Philips Avent
  • Bronze Award: Feed Racit – Dr. Max

Nominalizati

  • Bubuiala! Lambada! Street food at home – Tomi
  • Camera cea mai mica – Organizatia Salvati Copiii
  • Feed Racit – Dr. Max
  • Life. For Everyday Situations – Beko Romania
  • More Space for What Matters – Whirlpool
  • ORA LIPSA – Philips Avent
  • Salt pink. Si pentru barbati – Salt Bank
  • Savureaza placerile simple ale vietii | 3D OOH & CGI – Birra Moretti
  • dmLIVE – dm drogerie markt Romania

Parteneri 2025