Categoria premiaza campaniile care au utilizat in mod creativ si inovator elemente vizuale (foto, video, reels, stories, augmented reality etc.) pentru a transmite un mesaj brandului si a capta atentia publicului. Campaniile trebuie sa demonstreze cum aceste elemente vizuale au fost integrate intr-o strategie de comunicare coerenta, contribuind la cresterea impactului si a interactiunii cu audienta. Se pune accent pe originalitate, estetica si eficienta in transmiterea mesajului brandului.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii