Best Sustainability Campaigns

Categoria ofera recunoastere si saluta campaniile exceptionale care promoveaza sustenabilitatea si responsabilitatea companiilor si organizatiilor. Premiile sunt acordate campaniilor care demonstreaza bune practici in societate, precum reducerea amprentei de carbon, utilizarea responsabila a resurselor, promovarea incluziunii si a unui echilibru intre viata personala si locul de munca, implicarea in problemele societatii etc.

Clarificare: Categoria include campanii derulate de companii (organizatii for-profit). Asociatiile, ONG-uri, Fundatiile (organizatii non-profit) au avut la dispozitie categoria PR for Good.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati:

  • Alege asumat un oras curat: LEGENDS OF TOMORROW – BAT Romania
  • Antibioticele Mileniului III – Antibiotice SA
  • Avem acelasi sange – Televiziunea Digi24
  • Daruieste Lumina – E.ON Romania
  • Earth Day Campaign | Second Love: Second chance for used furniture – IKEA Romania
  • Generatorii de Bine – Grupul CEZ in Romania
  • HUMANA. LET’S TALK ABOUT SUSTAINABLE FASHION!- HUMANA People To People
  • Illiterate Ads – Pepco
  • Intoarce timp pentru Pamant – CEZ Romania
  • Kaufland Dance Talk – Kaufland & ANSR (Asociatia Nationala a Surzilor din Romania)
  • Lectia de finante – Mastercard
  • LifeLab, Scoala de Bani – BCR
  • Masa si clasa – Edenred Romania
  • Olimpiada de gatit cu ce ai in frigider! – Up Romania
  • Padurea Kaufland – Kaufland Romania
  • Plata cu PET – Carrefour Romania
  • Programul de Voluntariat Michelin – Michelin Romania
  • Romania Unfolds – Veolia Romania
  • Sadim Oxigen – Kaufland Moldova
  • Slomo La Volan – Bergenbier
  • STAYING TRUE TO THE CIUCAS PURPOSE: TRUE RELAXATION IN CLEAN NATURE – Ciucas
  • Step Hear – ghidul nevazatorilor in oficiile postale – Posta Romana
  • Trash into Art – Bergenbier x ParkLake
  • Tricou de Urias – Kaufland Romania
  • Hosting by Host-Age.ro