Categoria premiaza excelenta in conceperea si implementarea strategiilor de comunicare eficiente si inovatoare. Aduce recunoastere acelor campanii care prin strategia lor au demonstrat claritate, coerenta si un impact semnificativ in atingerea obiectivelor. Sunt asteptate campanii care au reusit sa integreze diferite canale si tactici de comunicare – de la PR la social media si experiential marketing – pentru a crea un mesaj unitar si puternic.
Criterii de evaluare
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
- Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.
- Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.
- Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
- Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.
Castigatori
- Gold Award: Hunger Games – Organizatia Salvati Copiii
- Silver Award: Banking, dar cum vrei tu – Salt Bank
- Silver Award: Music to my brain – Reteaua de Sanatate Privata REGINA MARIA
- Bronze Award: Scuzeeeee! – Pepsi
- Bronze Award: Conversations about consent – Vodafone & Fundatia Vodafone
Nominalizati
- Banking, dar cum vrei tu – Salt Bank
- Cea mai importanta conversatie E SI despre bani – Banca Comerciala Romana
- Claritate in imobiliare – Storia
- Conversations about consent – Vodafone & Fundatia Vodafone
- Good Gaming – Vodafone
- Gustos si sanatos in farfuria din spital – Din Grija pentru copii & Lidl
- Hora Reciclarii – RetuRO
- Hunger Games – Organizatia Salvati Copiii
- Iarta-ma, m-am uitat fara tine – Lay’s
- Martea Mastercard
- Masa Rabdarii – Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria & Up Romania
- Music to my brain – Reteaua de Sanatate Privata REGINA MARIA
- Neuroatipic League – Fundatia Neuroatipic
- Nu sunt papa-lapte – Naturli’
- ORA LIPSA – Philips Avent
- PENNY Points League – PENNY Romania
- Poate brieful tau sa dea volumul mai tare binelui? – pastel
- Romania Stie sa Gateasca – Kaufland Romania
- Safe on the mountain – Vodafone
- Salt pink. Si pentru barbati – Salt Bank
- Samsung & AI. Uimitoare separat. Extraordinare impreuna
- Schimbarea incepe cu noi – Evryo
- Scuzeeeee! – Pepsi Nejurizat
- SkyRun/ SKY’S THE LIMIT – SkyTower
- UTCB te pregateste pentru lumea reala – Universitatea de Constructii Bucuresti
- Vis de antreprenor – METRO Romania