Best Social Media Campaigns

Categorie adresata campaniilor care au utilizat instrumente si platforme de social media puternice intr-un mod creativ, care au folosit canalele specifice pentru a atinge eficient publicurile interesate, care au generat interactiune in comunitati online sau au pornit conversatii relevante in jurul brandului. Campaniile trebuie sa demonstreze intelegerea profunda a specificului si dinamicii platformelor sociale si sa probeze cu rezultate atingerea obiectivelor.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati:

  • #FiiPrecaut – OTP Bank Romania
  • #PovestiDinAdministratie – Ministerul Investitiilor si Proiectelor Europene
  • Allout FactZ – Samsung Romania
  • Autentic Romanesc – Fragedo
  • Black Friday la Neversea
  • Christmas Togetherness – Zireto Caffe
  • Declaratii Nevinovate – Lay’s
  • Fara Contrabanda – JTI Romania
  • From Z to I – CFA Society Romania
  • Kaufland Dance Talk – Kaufland Romania & ANSR (Asociatia Nationala a Surzilor din Romania)
  • Me, Myself and Menstruation – Always
  • MONEY First responders. Aici pentru ingrijorarile tale financiare. – BCR
  • Social Media Fundatia Conservation Carpathia
  • TELEMEAUA SE COMBINA – Hochland
  • Testul Timpului – MEGA IMAGE Romania
  • The notification that surprises your day – Nestea Romania
  • Tine-te drept si alege corect! – eJobs
  • VEKAnicii – VEKA Romania
  • Hosting by Host-Age.ro