Categorie dedicata recunoasterii campaniilor de comunicare derulate de companii, care au avut un impact semnificativ in comunitatii si asupra societatii in general. Aceasta categorie premiaza campaniile derulate de companii care au abordat teme sociale importante, precum educatia, protectia mediului, sanatatea, incluziunea sociala sau alte teme de interes public, si care au reusit sa genereze schimbari pozitive sau sa atraga atentia asupra unor probleme urgente.
Nota bene: In aceasta categorie, doar companiile pot inscrie campanii. Asociatiile si ONG-urile au o sectiune dedicata.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii