28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Social Impact Campaign

Categorie dedicata recunoasterii campaniilor de comunicare derulate de companii, care au avut un impact semnificativ in comunitatii si asupra societatii in general. Aceasta categorie premiaza campaniile derulate de companii care au abordat teme sociale importante, precum educatia, protectia mediului, sanatatea, incluziunea sociala sau alte teme de interes public, si care au reusit sa genereze schimbari pozitive sau sa atraga atentia asupra unor probleme urgente. 

Nota bene: In aceasta categorie, doar companiile pot inscrie campanii. Asociatiile si ONG-urile au o sectiune dedicata. 

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati

  • Bucura-te de fiecare craciun ca si cum ar fi primul – Salt Bank
  • Caravana Sanatatii – dm drogerie markt Romania
  • Cardul Galben Care Face Bine – Raiffeisen Bank Romania
  • Conversations about consent – Vodafone & Fundatia Vodafone
  • Dezastrele lovesc. Comunitatile se ridica. BCR sustine rezilienta. – Banca Comerciala Romana
  • Dintisorii Veseli – dm drogerie markt Romania
  • Giving Friday – dm drogerie markt Romania
  • Hora Reciclarii – RetuRO
  • In-Fridge Promo – Lidl Romania
  • Karcher cleans Romania, now Brasov – Karcher Romania
  • La Campionat tinem cu ele – Avon Romania
  • Menopauza? Pentru mine, nicio pauza – Vichy (gama Neovadiol)
  • Safe on the mountain – Vodafone
  • Share The Care – Philips Avent
  • Shopping din Scaun | Kaufland A.C.C.E.S.
  • SkyRun/ SKY’S THE LIMIT – SkyTower
  • Tested is Hot (Testat e Hot) – MedLife
  • Timp pentru Bine – Kaufland Romania
  • UTCB te pregateste pentru lumea reala – Universitatea de Constructii Bucuresti
  • Ultima zi de vacanta, prima zi de scoala – dm drogerie markt Romania
  • Vocea naturii – Evryo