In aceasta categorie sunt premiate campaniile initiate de asociatii si ONG-uri care si-au propus sa rezolve sau sa atraga atentia asupra unor probleme sociale sau comunitare importante. Aceasta categorie premiaza campaniile care au abordat cauze sociale semnificative, precum vulnerabilitatea economica, educatia, sanatatea, sprijinul persoanelor defavorizate, protectia mediului etc. si care au generat schimbari vizibile in viata oamenilor sau in comunitati. Se pune accent pe implicarea activa a beneficiarilor, mobilizarea resurselor si colaborarea cu diverse organizatii (For-Profit sau guvernamentale) pentru a creste impactul social.
Nota bene: Pot fi inscrise doar campanii derulate de organizatii non-profit sau in colaborare cu entitatii comerciale. Pentru campaniile initiate de companii exista o categorie speciala.
Criterii de evaluare
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
- Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.
- Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.
- Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.
- Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.
- Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii
Nominalizati
- Camera cea mai mica – Organizatia Salvati Copiii
- Campania de evaluare si preventie a problemelor somato-functionale la copiii din scolile din Bucuresti – Asociatia Little Help
- Conferinta despre Diversitate si Incluziune | OPEN FOR ALLIES – Asociatia pentru Diversitate si Incluziune OPEN MINDS
- Do you see me? – UN Women Moldova
- Fa-ti timp sa le oferi timp – Jurnalul Miei
- Gustos si sanatos in farfuria din spital – Din Grija pentru copii
- Hunger Games – Organizatia Salvati Copiii
- Kitchen Battle, Competitia bucatarilor in scop caritabil, editia 2025 – Social Food
- Lumea prin lentile. Intersectionalitatea intre concept si practica – In Stare de Bine
- Masa Rabdarii – Fundatia Inovatii Sociale Regina Maria
- Neuroatipic League – Fundatia Neuroatipic
- Saptamana nationala a bunatatii – Platforma pentru Promovarea si Dezvoltarea Filantropiei in Republica Moldova
- YOUTH – Asociatia Down Plus Bucuresti
- In Cutia Bebelusului, toate lucrurile sunt importante – Fundatia OMV Petrom, Asociatia SAMAS & Salvati Copiii Romania
- Incaltat spre scoala – Asociatia Narada