In aceasta categorie sunt premiate campaniile initiate de asociatii si ONG-uri care si-au propus sa rezolve sau sa atraga atentia asupra unor probleme sociale sau comunitare importante. Aceasta categorie premiaza campaniile care au abordat cauze sociale semnificative, precum vulnerabilitatea economica, educatia, sanatatea, sprijinul persoanelor defavorizate, protectia mediului etc. si care au generat schimbari vizibile in viata oamenilor sau in comunitati. Se pune accent pe implicarea activa a beneficiarilor, mobilizarea resurselor si colaborarea cu diverse organizatii (For-Profit sau guvernamentale) pentru a creste impactul social.
Nota bene: Pot fi inscrise doar campanii derulate de organizatii non-profit sau in colaborare cu entitatii comerciale. Pentru campaniile initiate de companii exista o categorie speciala.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii