28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Social Cause Campaign


In aceasta categorie sunt premiate campaniile initiate de asociatii si ONG-uri care si-au propus sa rezolve sau sa atraga atentia asupra unor probleme sociale sau comunitare importante. Aceasta categorie premiaza campaniile care au abordat cauze sociale semnificative, precum vulnerabilitatea economica, educatia, sanatatea, sprijinul persoanelor defavorizate, protectia mediului etc. si care au generat schimbari vizibile in viata oamenilor sau in comunitati. Se pune accent pe implicarea activa a beneficiarilor, mobilizarea resurselor si colaborarea cu diverse organizatii (For-Profit sau guvernamentale) pentru a creste impactul social.


Nota bene: Pot fi inscrise doar campanii derulate de organizatii non-profit sau in colaborare cu entitatii comerciale. Pentru campaniile initiate de companii exista o categorie speciala.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii

Cost inscriere

  • 90 euro + TVA – prima inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii

  • 175 euro + TVA – de la a doua inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii, pentru inscrierile intre 15 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025

  • 225 euro + TVA – de la a doua inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii, pentru inscrierile intre 6 ianuarie – 7 februarie 2025

  • 275 euro + TVA – de la a doua inscriere din partea unei organizatii/companii/ONGuri/asociatii, in perioada de prelungire