Categoria isi propune sa ofere recunoastere evenimentelor punctuale sau integrate in campanii mai mari, organizate de agentii si companii. Pot fi propuse atat evenimente cu participare fizica, cat si evenimente in format hibrid sau virtual. Sunt asteptate evenimente deosebite, care au avut elemente inovatoare si au creat impact in randul unei audiente bine definite. De asemenea, evenimentele trebuie sa fi generat expunere, interactiune si sa promoveze o imagine pozitiva a companiei.
Nu pot fi propuse activarile de brand, acestea fiind asteptate in categoria Best Brand Activation Campaign.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.