Best Integrated Communication Campaigns

Campaniile care au inclus cel putin 3 canale de comunicare pot fi propuse in aceasta categorie. Canalele pot fi digitale, mobile, social media, print, TV, outdoor, evenimente si altele. Pot fi inscrise deopotriva proiecte punctuale si proiecte inca in derulare, atat timp cat pot dovedi partiale rezultate. Campaniile trebuie sa sublinieze rolul pe care l-au avut actiunile de PR si comunicare intre alte tactici folosite in campanie: advertising, digital, direct marketing, social media etc.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Castigatori:

  • Bronze Award: Etichetari gresite – AQUA Carpatica Flavours
  • Bronze Award: Campania de lansare a filmului Carbon – PRofile Agency
  • Silver Award: Allout FactZ – Samsung Romania
  • Gold Award: TELEMEAUA SE COMBINA – Hochland

Nominalizati:

  • 25 de ani de incredere – FAN Courier
  • Acasa merita ce-i mai bun – Sofiaman
  • Allout FactZ – Samsung Romania
  • Beneficii de poveste, nu povesti! – Up Romania
  • Bodyright – Fara acordul meu, nu e contentul tau – Fondul Natiunilor Unite pentru Populatie (UNFPA Moldova)
  • Bun-venit, Europa, la noi acasa! – Presedentia Republcii Moldova
  • Care-i treaba cu prostata? – Janssen
  • Carucioarele Diversitatii – Kaufland Romania
  • Climate Change Summit – BRD & Social Innovation Solutions
  • De la ingrijorare la grija – BCR
  • Deschiderea restaurantului McDonald’s cu numarul 100 – McDonald’s(r) in Romania
  • Din CEZ motive, energia vine de la oameni – CEZ Romania
  • Drumul spre casa trece pe la Linella
  • Energia Lui Impreuna – E.ON Energie Romania
  • Etichetari gresite – AQUA Carpatica Flavours
  • Fashion Capsule – Coca-Cola Zero Zahar & Retro Future
  • FILMUL CARBON – PRofile Agency
  • Fondul Viata pentru nou nascuti – FUNDATIA VODAFONE
  • Gazde sau musafiri? – Carrefour Romania
  • GO AHEAD WITH YOUR BEST DREAM! – Asociatia GO-AHEAD
  • Impreuna redam stralucirea Gradinii Botanice din Bucuresti! – Garden of Lights & Gradina Botanica din Bucuresti
  • IUBIM LA FEL – MozaiQ
  • Lansarea competitiei Romanii sunt antreprenori – Startarium
  • Life. For Everyday Situations – Beko
  • Liga Punctelor PENNY
  • McHappy Day – Donatia ta sustine optimismul micilor pacienti – McDonald’s(r) in Romania
  • NECUNOSCUTELE – Ringier Romania
  • O Comunitate pentru Comunitate – Continental Romania
  • Pampers Preemies – Thank you, doctor! – Pampers
  • Pielea ta e un poem – Doppelherz Romania
  • Redefinim Munca – Manifest pentru schimbare – Up Romania
  • Skin is the limit. NIVEA is for skin – NIVEA
  • Slomo La Volan – Bergenbier
  • Superprietenii te premiaza – Bergenbier
  • TELEMEAUA SE COMBINA – Hochland
  • Hosting by Host-Age.ro