28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Integrated Communication Campaign

Campaniile care au inclus cel putin 3 canale de comunicare pot fi propuse in aceasta categorie. Canalele pot fi digitale, mobile, social media, print, TV, outdoor, evenimente si altele. Pot fi inscrise deopotriva proiecte punctuale si proiecte inca in derulare, atat timp cat pot dovedi partiale rezultate. Campaniile trebuie sa sublinieze rolul pe care l-au avut actiunile de PR si comunicare intre alte tactici folosite in campanie: advertising, digital, direct marketing, social media etc.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati

  • Banking, dar cum vrei tu – Salt Bank
  • Black Friday Media Center – PayU GPO
  • Bucura-te de fiecare craciun ca si cum ar fi primul – Salt Bank
  • Camera cea mai mica – Organizatia Salvati Copiii
  • Carbon Online – UN FILM. UN NEAM. UN RECORD
  • Cardul Galben Care Face Bine – Raiffeisen Bank Romania
  • Cea mai importanta conversatie E SI despre bani – Banca Comerciala Romana
  • Conversations about consent – Vodafone & Fundatia Vodafone
  • Creditul nu se mai ia ca in Antichitate – 123Credit
  • Do you see me? – UN Women Moldova
  • Gala Fanilor Lay’s
  • Giving Friday – dm drogerie markt Romania
  • Go Ahead With Your Best Dream – Asociatia GO-AHEAD
  • Good Gaming – Vodafone
  • Hora Reciclarii – RetuRO
  • Iarta-ma, m-am uitat fara tine – Lay’s
  • Life. For Everyday Situations – Beko Romania
  • Martea Mastercard
  • Matematica Binelui (Mathematics of Good) – Lidl Romania
  • More Space for What Matters – Whirlpool
  • ORA LIPSA – Philips Avent
  • Press Play for Beauty – dm drogerie markt Romania
  • Romania Stie sa Gateasca – Kaufland Romania
  • Salt pink. Si pentru barbati – Salt Bank
  • Samsung & AI. Uimitoare separat. Extraordinare impreuna
  • Schimbarea incepe cu noi – Evryo
  • Unforgettable Family Reunions – Samsung Romania
  • Vis de antreprenor – METRO Romania