Campaniile care au inclus cel putin 3 canale de comunicare pot fi propuse in aceasta categorie. Canalele pot fi digitale, mobile, social media, print, TV, outdoor, evenimente si altele. Pot fi inscrise deopotriva proiecte punctuale si proiecte inca in derulare, atat timp cat pot dovedi partiale rezultate. Campaniile trebuie sa sublinieze rolul pe care l-au avut actiunile de PR si comunicare intre alte tactici folosite in campanie: advertising, digital, direct marketing, social media etc.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.