Best Influencer Communication Campaigns

Categorie adresata campaniilor cu creatori de continut (bloggeri, vloggeri, instagrammeri, etc) si/sau celebritati, care au pus accent pe creativitate si detalii complexe pentru a avea un impact mare in randul publicului. Proiectele pot fi propuse de un brand/o companie si trebuie sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. In competitie, nu pot fi propuse proiecte personale (din partea influencerilor).

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati:

  • #PCdeLucru – Server Config
  • #PlayOnWithSamsung – Samsung Romania
  • Always – Me, Myself and Menstruation – Always
  • Brigada Copiilor – SKODA Romania
  • Dating in era digitala – yey or ney?! – Surecheck
  • EMOTII REALE – Biosil
  • Energia lui Impreuna – E.ON Romania
  • Far Away Beyond the Moon – AVON Romania
  • Fashion Capsule – Coca-Cola Zero Zahar & Retro Future
  • Fii plin de energie la picnic – Bonduelle
  • From Z to I – CFA Society Romania
  • Gazde sau musafiri? – Carrefour Romania
  • Gestoteca pentru siguranta online – Asociatia Romana a Bancilor (ARB)
  • Gold for hope – MedLife Romania
  • Ho-Ho-Ho, Let’s Go: A Christmas Carol Fueled by MOL Romania
  • Inimi care bat – NN Romania
  • Jenny Fairy Pop Up Experience
  • La Munca – Electrician pentru o zi – Distributie Oltenia
  • Life. For Everyday Situations – Beko
  • MONEY First responders. Aici pentru ingrijorarile tale financiare – BCR
  • Pune-ti povestea in lumina – HUAWEI
  • Redefineste Mandria Romaneasca – Fundatia Arctic
  • Winter Burgers – McDonald’s Romania
  • Your Gift Coach – AVON Romania
  • Hosting by Host-Age.ro