Categorie adresata campaniilor cu creatori de continut (bloggeri, vloggeri, instagrammeri, etc) si/sau celebritati, care au pus accent pe creativitate si detalii complexe pentru a avea un impact mare in randul publicului. Proiectele pot fi propuse de un brand/o companie si trebuie sa sublinieze rolul pe care influencerii l-au avut in campanie. In competitie, nu pot fi propuse proiecte personale (din partea influencerilor).
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.