28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Disruptive Communication Campaign

Categoria primeste campanii ce se remarca printr-o abordare neconventionala a comunicarii in domeniul lor. Pune accent pe modul in care campaniile se disting in sectoarele, categoriile sau industriile lor, utilizand insight-uri valoroase si strategii creative, care provoaca normele comunicarii. Campaniile trebuie sa spuna cum au iesit din tiparele uzuale, sa demonstreze abordari curajoase si sa arate cum au iesit din paradigma comunicarii traditionale.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii

Cost inscriere

  • Early Bird: 175 euro + TVA – In perioada 15 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025

  • Regular: 225 euro + TVA – In perioada 6 ianuarie – 7 februarie 2025

  • Last Minute: 275 euro + TVA – In perioada de prelungire