Categoria primeste campanii ce se remarca printr-o abordare neconventionala a comunicarii in domeniul lor. Pune accent pe modul in care campaniile se disting in sectoarele, categoriile sau industriile lor, utilizand insight-uri valoroase si strategii creative, care provoaca normele comunicarii. Campaniile trebuie sa spuna cum au iesit din tiparele uzuale, sa demonstreze abordari curajoase si sa arate cum au iesit din paradigma comunicarii traditionale.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii