Categorie pune accent pe utilizarea inovatoare si eficienta a canalelor digitale in campaniile de comunicare, pentru a transmite un mesaj clar si a atinge eficient publicul tinta. Campaniile trebuie sa demonstreze o strategie digitala bine gandita, care sa aiba un impact semnificativ asupra audientei, sa genereze interactiune si sa contribuie la atingerea obiectivelor de comunicare ale brandului.
Nota bene: In aceasta categorie, doar companiile pot inscrie campanii. Asociatiile si ONG-urile au o sectiune dedicata.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii