Categorie creata pentru cele mai eficiente si inovatoare campanii de comunicare corporativa. Sunt asteptate campanii care au transmis mesaje clare, coerente si convingatoare si care reflecta valorile, obiectivele si cultura corporativa a unei companii. Premiile sunt acordate pentru campanii care au construit si mentinut o imagine pozitiva a companiei, gestionand eficient relatiile cu publicurile interesate. Vor fi apreciate in special campaniile care au reusit sa abordeze provocari unice ale pietei si sa stabileasca un standard in comunicarea corporativa.
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.