Best Content Strategy

Categorie care pune accent pe strategia de continut folosita in campaniile de comunicare a companiilor. Va fi apreciata capacitatea de a crea si distribui continut relevant, captivant si valoros, interactiunea realizata cu publicul tinta si felul in care continutul sprijina atingerea obiectivelor de business ale organizatiei. Sunt asteptate campanii care folosesc continutul pentru a construi relatii autentice cu audienta, pentru a creste notorietatea brandului,  pentru a fideliza clientii etc. O deosebita atentie va fi acordata strategiilor care au integrat inovatii sau abordari unice pentru a creste impactul si mai ales distributia continutului.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati:

  • #BineLaJob – eJobs
  • #WorkWise: trends and possible scenarios for the future of workforce – Pluxee Romania
  • Allout FactZ – Samsung Romania
  • Armonia In Bucate – ZIZIN
  • Autentic Romanesc – Fragedo
  • Fara Contrabanda – JTI Romania
  • Femeile Striga BINGO – ING Romania
  • Fondul Viata pentru nou nascuti – FUNDATIA VODAFONE
  • From Z to I – CFA Society Romania
  • Inspiration to do Better with Less – MEGA IMAGE Romania
  • Life. For Everyday Situations – Beko
  • Me, Myself and Menstruation – Always
  • Natiune Digitala – Agentia de Guvernare Electronica
  • NOHACK – BitDefender
  • Pentru Natura si Oameni – Fundatia Conservation Carpathia
  • Pielea ta e un poem – Doppelherz Romania
  • Pusi pe Combinatii – Kaufland Romania
  • Reguli de inteligenta finaciara – BCR & Copiii Spun cu Virgil Iantu
  • Rigoarea de clasa JA – VEKA Romania
  • Romania Unfolds – Veolia Romania
  • Statia de Energie – E.ON Romania
  • SuperOitele intreaba, copiii raspund – Profi & Copiii Spun cu Virgil Iantu
  • Superprietenii te premiaza – Bergenbier
  • TELEMEAUA SE COMBINA – Hochland
  • THE BLOOD UNIT – Bristol Myers Squibb
  • Zambete de 10 – Dentalist
  • Hosting by Host-Age.ro