Best Communication Strategy

Categoria premiaza excelenta in conceperea si implementarea strategiilor de comunicare eficiente si inovatoare. Aduce recunoastere acelor strategii care au demonstrat claritate, coerenta si impact semnificativ in atingerea obiectivelor comunicarii. Sunt asteptate campanii care au reusit sa integreze diferite canale si tactici de comunicare – de la PR la social media si experiential marketing – pentru a crea un mesaj unitar si puternic.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2024 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati:

  • Allout FactZ – Samsung Romania
  • Beneficii de poveste, nu povesti! – Up Romania
  • Campanie de lansare a filmului Carbon – YOUBESC CREATIVE INSTITUTE
  • Climate Change Summit – BRD & Social Innovation Solutions
  • Comunitatea Antreprenorilor Optimisti – AIM
  • DREPTUL LA BANKING – Asociatia Romana a Bancilor
  • Etichetari gresite – AQUA Carpatica Flavours
  • Flip – Sustainability Partner of Romanian Companies – Flip.ro
  • Impreuna redam stralucirea Gradinii Botanice din Bucuresti! – Garden of Lights & Gradina Botanica din Bucuresti
  • Life. For Everyday Situations – Beko
  • MESTESUGARII – KLumea
  • New Enter – New Communication – Enter
  • Reconstruim Bucurestiul in Minecraft – Universitatea Tehnica de Constructii Bucuresti (UTCB)
  • Share Your Power – Samsung Romania
  • Superprietenii te premiaza – Bergenbier
  • Te arde curiozitatea? – Brasov Running Festival
  • THE BLOOD UNIT – Bristol Myers Squibb
  • Hosting by Host-Age.ro