28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Brand Storytelling Campaign

Categoria primeste proiecte si campanii care au excelat in utilizarea creativa a elementelor narative pentru a construi si intari identitatea unui brand si care s-au conectat eficient cu publicul tinta, transmitand valorile si misiunea brandului intr-un mod memorabil si inspirational.

Campaniile pot include diverse mijloace de comunicare, cum ar fi publicitatea, social media, evenimente, PR, content marketing, si alte canale de comunicare. Se pune accent pe originalitatea si autenticitatea continutului, capacitatea de a genera reactii pozitive din partea publicului si cresterea recunoasterii brandului.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Cost inscriere

  • Early Bird: 175 euro + TVA – In perioada 15 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025

  • Regular: 225 euro + TVA – In perioada 6 ianuarie – 7 februarie 2025

  • Last Minute: 275 euro + TVA – In perioada de prelungire