Categorie destinata proiectelor speciale de brand, ce au urmarit interactiunea cu publicul intr-un mod creativ si crearea unor experiente deosebite atat pentru branduri noi, cat si pentru branduri cu vechime pe piata. Pot fi inscrise deopotriva proiecte punctuale si proiecte inca in derulare, atat timp cat pot dovedi rezultate partiale.
Proiectele destinate lansarilor de noi branduri, produse sau servicii au o categorie distincta.
Clarificare: La aceasta categorie, pot fi inscrise activari de brand offline (la evenimente, concerte, festivaluri, pop-ups) sau hibride (care au avut si o componenta offline distincta).
Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:
Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.