28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best Brand Activation Campaign

Categorie destinata proiectelor speciale de brand, ce au urmarit interactiunea cu publicul intr-un mod creativ si crearea unor experiente deosebite atat pentru branduri noi, cat si pentru branduri cu vechime pe piata. Pot fi inscrise deopotriva proiecte punctuale si proiecte inca in derulare, atat timp cat pot dovedi rezultate partiale.

Proiectele destinate lansarilor de noi branduri, produse sau servicii au o categorie distincta.

Clarificare: La aceasta categorie, pot fi inscrise activari de brand offline (la evenimente, concerte, festivaluri, pop-ups) sau hibride (care au avut si o componenta offline distincta).

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Nominalizati

  • 1 MILLION CHALLENGE – Kaufland Romania
  • Cea mai importanta conversatie E SI despre bani – Banca Comerciala Romana
  • Gala Fanilor Lay’s
  • Galaxy AI Lifehacks – Samsung
  • Gustos si sanatos in farfuria din spital – Din Grija pentru copii
  • Lenor: A scent-sational runway show
  • Life. For Everyday Situations – Beko Romania
  • Mica harta a micilor – Pepsi
  • More Space for What Matters – Whirlpool
  • Nike AirMax – Feel The Unreal
  • Pandora Mara Mura Be Love Zone – Pandora Romania
  • Press Play for Beauty – dm drogerie markt Romania
  • Samsung @ BrandMinds
  • Tested is Hot (Testat e Hot) – MedLife
  • UNTOLD Creators by Visa – discovering & empowering the next generation of festival makers
  • Vocea Naturii – Evryo
  • World’s largest LEGO bricks diorama – LEGO Romania