28 MARTIE 2025 • HOTEL JW MARRIOTT

Best B2B Communication Campaign

In aceasta categorie pot fi inscrise campanii si proiecte de comunicare si PR pentru segmentul business-to-business. Sunt campanii care s-au remarcat prin creativitate, concepte deosebite si printr-un mix de canale de comunicare inedit. Pot fi propuse atat proiecte de comunicare prin canale clasice, cat si prin mediul digital, social media sau influencers.

Criterii de evaluare

Campaniile si proiectele inscrise la COMMA 2025 vor fi apreciate pornind de la cele 5 criterii generale enuntate in regulament, fiecare dintre acestea avand o anumita pondere in nota finala:

  • Objectives – 15% – Atingerea obiectivelor pornind de la contextul si provocarile pietei.

  • Strategy & Insights – 25% – Ideea de baza a campaniei si tacticile folosite pentru atingerea cerintelor clientilor.

  • Creativity & Implementation – 25% – Abordarea creativa si felul in care a fost implementata campania.

  • Results & Evaluation – 25% – Prezentarea rezultatelor campaniei si a modalitatii de evaluare.

  • Why should your campaign win? – 10% – Evidentierea calitatilor unice ale campaniei.

Pe langa aceste criterii, recomandam juriului sa ia in considerare, in functie de specificul categoriei, si criterii punctuale, precum relevanta pentru audienta tintita, alinierea cu valorile brandului, originalitatea, integrarea multimedia, claritatea si coeziunea in comunicare, abordarile inovatoare, gradul de interactiune creat, calitatea executiilor si a continutului, interactiunea cu audienta, creativitate in colaborarea cu influencerii.

Cost inscriere

  • Early Bird: 175 euro + TVA – In perioada 15 noiembrie 2024 – 5 ianuarie 2025

  • Regular: 225 euro + TVA – In perioada 6 ianuarie – 7 februarie 2025

  • Last Minute: 275 euro + TVA – In perioada de prelungire